1 / INFORMAÈšII DE LIVRARE
Încercăm să livrăm comenzile în 24-72 de ore (excluzând weekend-urile, sărbătorile È™i zilele de sărbătoare) produsele de dimensiuni mici (perini, tabureÈ›i, decoraÈ›iuni interioare, etc) si până la 8 zile produsele voluminoase È™i grele (mese, canapele, dulapuri, etc). TABURETI.RO poate livra produse în România È™i Uniunea Europeană, oferind livrare gratuită pentru comenzile în valoare de peste 5000 Lei cu livrare pe teritoriul României. AÈ™adar, timpul de transport poate dura între 1 - 8 zile (în medie 3 zile).
TABURETI.RO lucrează îndeaproape cu partenerul său de expediere pentru a minimiza impactul potenÈ›ial al oricăror întârzieri de expediere, dar înainte de expedierea comenzilor, ar putea fi nevoie de o confirmare din partea emitentului cardului clientului.
TABURETI.RO È™i partenerii săi de transport vor face tot posibilul pentru a reduce întârzierile la minimum. Termenul de livrare începe atunci când o comandă este confirmată prin primirea e-mailului de confirmare a expedierii È™i include o perioadă de aproximativ 24 de ore în care articolele vor fi procesate È™i expediate de către depozitul TABURETI.RO. Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că acest lucru poate dura mai mult în timpul sezonului de vârf.
Momentan, nu putem expedia către căsuțe poștale sau adrese de expeditor de marfă.
2 / URMÄ‚RIREA COMENZILOR
În momentul în care aÈ›i finalizat comanda veÈ›i primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii va conÈ›ine următoarele informaÈ›ii:
-
Comanda dumneavoastră
-
Adresa de livrare
-
Modalitatea de plată
-
Termenul de livrare
-
Preţ/preţurile
-
Date de contact ale departamentului Relații Clienți TABURETI.RO
-
Dreptul dumneavoastră de retur si drepturile consumatorului
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către TABURETI.RO.
Acceptare comenzii dumneavoastră se face in momentul in care vă notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele. În acel moment, un contract de vânzare - cumpărare se va încheia între TABURETI.RO si dumneavoastră pentru produsul/produsele comandate.
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveÈ›i dreptul să o anulaÈ›i aÈ™a cum este menÈ›ionat si in Politica de livrare È™i retur.
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, va vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, in conformitate cu Politica de livrare È™i retur.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăseÈ™te in stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veÈ›i plăti acel produs.
În interesul tuturor clienÈ›ilor, la anumite produse putem avea restricÈ›ii la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercaÈ›i să cumpăraÈ›i în cantități mari unul dintre aceste articole, veÈ›i primi un mesaj È‹n care vi se va solicita să reduceÈ›i numărul de bucăți pentru articolul pe care încercaÈ›i să-l cumpăraÈ›i.
Odată ce o comandă a fost procesată și expediată, clientul va primi un email de confirmare cu detaliile de livrare și numărul de urmărire respectiv al comenzii sale.
Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Serviciul Relații Clienți.
​
3 / TAXE ȘI TAXE VAMALE
Prețurile indicate pe paginile de catalog sunt prețuri brute, adică includ deja TVA, pentru toate destinațiile din U.E.
​
​
4 / ADRESÄ‚ DE LIVRARE ALTERNATIVE
Când plasează o comandă, clienÈ›ii au voie să selecteze o adresă de expediere diferită de adresa de facturare.
​
​
5 / MODIFICAREA SAU ANULAREA O COMANDÄ‚
Din motive tehnice, TABURETI.RO È™i partenerul său de transport nu pot modifica comanda clientului odată ce aceasta a fost confirmată sau expediată. Toate produsele comandate prin TABURETI.RO pot fi returnate în 14 zile. În cazul în care este nevoie de asistență suplimentară, Serviciul nostru ClienÈ›i va fi bucuros să vă ofere asistență.
​
​
6 / AMBALARE
Comenzile vor fi ambalate în saci, cutii, săculeÈ›i de protecÈ›ie sau folii de protecÈ›ie.
​
​
7 / ASIGURARE
TABURETI.RO asigură toate produsele împotriva furtului È™i a deteriorării accidentale în timpul transportului până când sunt livrate la adresa de expediere. Odată ce articolele au fost livrate la adresa de livrare specificată È™i semnate, acestea nu mai sunt acoperite de asigurare.
În cazul în care coletul este deteriorat la sosire, recomandăm clientului fie să refuze livrarea, fie să noteze în momentul semnării pentru primirea acestuia că clientul acceptă un ambalaj deteriorat.
​
​
8 / PROMOÈšII
Eventualele coduri promoÈ›ionale pot fi utilizate în timpul procesului de finalizare a comenzii, pur È™i simplu introduceÈ›i codul în câmpul cupon aflat în CoÈ™ul de cumpărături.
​
​
9 / GHIDUL DE RETURNARE
Toate produsele comandate prin magazinul online TABURETI.RO pot fi returnate fără costuri suplimentare pentru client.
ClienÈ›ii au dreptul să îÈ™i returneze produsele în termen de 14 zile de la primirea comenzilor, în Uniunea Europeană.
Pentru a fi acceptate de controlul calității TABURETI.RO, produsele trebuie returnate noi, nefolosite È™i cu toate etichetele încă ataÈ™ate. În cazul în care un produs returnat ajunge la noi în stare uzată, deteriorată, pătată, spălată sau alterată, acesta nu va fi acceptat È™i va fi trimis înapoi clientului.
Acolo unde este furnizat, orice ambalaj, cum ar fi cardurile de autenticitate, săculeÈ›ii de protecÈ›ie È™i etichetele ar trebui să fie incluse la retur. Articolele trebuie returnate în ambalajul lor original pentru a se asigura că sunt protejate în mod adecvat în timpul tranzitului.
Fiind realizate la comandă, nu putem accepta returnări de articole personalizate.
Retururile care nu respectă aceste reglementări nu vor fi acceptate.
​
​
10 / PROCESUL DE RETURNARE
Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate prin magazinul online TABURETI.RO, clientul trebuie să urmeze procedura detaliată mai jos:
• AmbalaÈ›i-vă marfa în siguranță. AsiguraÈ›i-vă că toate produsele de returnat, etichetele produselor, etichetele de autenticitate sau cardurile sunt incluse în pachet, cutia originală sau o cutie la fel de robustă sau după caz, foliile de protecÈ›ie etc.
• VizitaÈ›i pagina noastră de returnări pentru a iniÈ›ia o autorizare de returnare
• IntroduceÈ›i numărul comenzii È™i adresa de e-mail
• IndicaÈ›i articolele pe care doriÈ›i să le returnaÈ›i È™i motivul returnării
• AÈ™teptaÈ›i confirmarea noastră cu detaliile de ridicare
• Curierul nostru vă va ridica pachetul de retur
Orice probleme cauzate de utilizarea unui alt curier decât al nostru nu sunt imputabile TABURETI.RO.
Un retur poate dura până la 10 zile lucrătoare pentru a fi gestionat de depozitul nostru. După aceea, clientul va primi un e-mail de confirmare. Rambursarea va fi procesată pe cardul de credit/debit sau contul utilizat iniÈ›ial pentru plată. Rambursările pot dura până la 14 zile lucrătoare pentru a apărea pe extrasul de cont, în funcÈ›ie de banca dvs.
​
​
11 / SERVICIUL DE SCHIMB
În prezent, TABURETI.RO nu furnizează È™i nici nu oferă vreun serviciu de schimb. ClienÈ›ii trebuie mai întâi să îÈ™i returneze produsele către TABURETI.RO, utilizând procedura de mai sus È™i să plaseze o nouă comandă pe Site pentru produsul corect.
​
​
12 / RETUR
Produsele pot fi calificate ca defecte dacă au fost primite deteriorate, sau, în cazul produselor de utilizare îndelungată, dacă apare o defecÈ›iune de fabricaÈ›ie în decurs de 24 de luni de la cumpărare. În acest caz, rugăm clientul să ne trimită articolul înapoi. Nu putem accepta articole care au fost purtate È™i folosite mai mult decât de a fi încercate.
​
​
​